Ads 468x60px

Social Icons

SYABAS DAN TERIMA KASIH SEMUA AGEN BISNES TOPUP EASYRELOAD PREPAID 2020 KAMI YANG MEMBERI SOKONGAN
CALL/WHATSAPP NOW FOR INFO : 0194641576....................SELAMAT DATANG KE WEBSITE BISNES AGEN TOPUP EASYRELOAD PREPAID 2020....................AGEN BISNES TOPUP TERKINI : IZZAT,AGEN TOPUP - KELANTAN - 25/12/2020.....JAVESON JEWAH,AGEN TOPUP - SABAH - 10/2/2020.....SITI HAJAR,AGEN TOPUP - PERAK - 20/2/2019.....NURUL AINA,AGEN TOPUP - SELANGOR - 20/2/2019.....MOHD HERRYZUAN,AGEN TOPUP - MELAKA - 19/1/2019.....AHMAD SHAWAL,AGEN TOPUP - KUALA LUMPUR - 5/8/2018.....NURAFIQAH BT ARIFIN,AGEN TOPUP - JOHOR - 7/7/2018.....SYAMSUL ARIFFIN,AGEN TOPUP - PAHANG - 22/3/2018.....NUR ASMA BALQISH,AGEN TOPUP - KELANTAN - 21/1/2018.....DEWI SINTA,AGEN TOPUP - MELAKA - 15/4/2017.....SYAZWANI,AGEN TOPUP - KEDAH - 26/4/2017.....SYUKUR, JOHOR - 30/4/2017.....PATMAYOGAN, NEGERI SEMBILAN - 8/5/2017..... DAISY,AGEN TOPUP - SARAWAK - 9/5/2017.....AMBROSE, SARAWAK - 16/6/2017.....FAIZ,AGEN TOPUP - PERAK - 3/9/2017................DAFTAR BERSAMA KAMI SEBAGAI AGEN TOPUP 2017 UNTUK PENJIMATAN HARGA TOPUP DAN KEUNTUNGAN JUALAN TOPUP EASYRELOAD PREPAID YANG TINGGI....................JADILAH USAHAWAN BISNES TOPUP EASYRELOAD PREPAID BUMIPUTERA YANG BERJAYA BERSAMA KAMI....................KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN KAMI....................DIMILIKI DAN DIURUS OLEH WARISAN TEGUH NETWORK ( RA0029482-W )

PERSOALAN PENGURUSAN AGEN TOPUP


1. BAGAIMANA INGIN MENDAFTAR SEBAGAI AGEN TOPUP ?
Jika ingin mendaftar sebagai agen topup individu perlu membuat bayaran pendaftaran mengikut pakej yang diinginkan dan mengisi borang pendaftaran online. Sila klik pada pendaftaran untuk mendaftar. Harga Pakej Pendaftaran sama seperti tertera di Website dan tidak termasuk modal. Pendaftaran Sekali seumur hidup, TIADA yuran bulanan, TIADA yuran tahunan dikenakan. Modal Percuma RM10 akan diberikan selepas pendaftaran untuk mencuba sistem. Minimum Tambah Modal adalah RM50 sahaja dan tidak perlu "maintain" setiap bulan

2. BERAPA LAMA TEMPOH  PENDAFTARAN SEBAGAI AGEN TOPUP ?
Pendaftaran cuma mengambil masa 5 -10 minit sekiranya agen memaklumkan melalui sms untuk proses verifikasi bayaran dan borang pendaftaran. 

3. KENAPAKAH YURAN PENDAFTARAN AGEN TOPUP BERBEZA ?
Perbezaan yuran pendaftaran disebabkan jumlah keuntungan untung runcit yang berbeza dimana pakej tinggi memberikan untung runcit yang lebih tinggi.Sila rujuk pada menu utama agen dan download harga topup untuk melihat perbezaan antara harga topup bagi setiap pakej.

4. APAKAH DIPEROLEHI SELEPAS MENDAFTAR SEBAGAI AGEN TOPUP ?
Selepas pihak kami selesai membuat verifikasi bayaran dan menyemak borang pendaftaran online, nombor handphone akan diaktifkan dan agen akan menerima ID, PIN 4 Digit dan Free Modal Rm10 melalui sms. Sila tukar pin untuk langkah keselamatan. Sila rujuk panduan sms di menu utama agen.


5. ADAKAH YURAN TAHUNAN DIKENAKAN  PADA AGEN TOPUP?
TIDAK.Semua agen topup easyreload yang mendaftar hanya perlu membuat bayaran pendaftaran sekali sahaja seumur hidup dan tiada sebarang yuran tahunan dikenakan pada agen topup

6. APAKAH KAEDAH JUALAN TOPUP YANG BOLEH DIGUNAKAN ?
Semua agen topup easyreload boleh melakukan transaksi melalui penggunaan SMS dan TELEGRAM dengan format yang sama dan ianya PERCUMA

7. ADAKAH NOMBOR YANG DIDAFTARKAN AGEN BOLEH DITUKAR ?
YA.Semua agen topup boleh memindahkan nombor asal yang didaftarkan ke nombor lain sekiranya nombor asal hilang atau ingin menukarkan ke nombor lain. Namun begitu Caj RM5 sahaja akan dikenakan dan ianya ditolak dari akaun modal agen topup easyreload

8. ADAKAH AGEN TOPUP WAJIB MENAMBAH MODAL SETIAP BULAN ?
TIDAK.Agen topup tidak perlu menambah modal setiap bulan atau dengan kata lain "maintain" jualan setiap bulan tetapi boleh menjual topup dengan berdasarkan kemampuan modal dan boleh berhenti menjual topup seketika dan akaun topup akan sentiasa aktif

9. BAGAIMANA UNTUK MENJUAL TOPUP KEPADA PELANGGAN ?
Selepas agen mendapat ID maka bisnes topup boleh dimulakan. Rujuk FORMAT jualan topup di laman panduan.

10. BAGAIMANA UNTUK MENGIRA KEUNTUNGAN RUNCIT ?
Sebagai agen topup harga yang diperolehi dari server lebih murah mengikut pakej. Selepas menghantar sms ke sever pelanggan akan menerima topup mengikut nilai yang dibeli tetapi modal agen ditolak lebih rendah berbanding harga topup. Contohnya Celcom 10 harga bagi pakej General Manager cuma RM9.50. Bermakna modal agen dalam server cuma di tolak RM9.50 dan pelanggan membayar RM10. Justeru itu, untung runcit adalah RM0.50 bagi topup Celcom RM10.
Bayaran Nilai Topup Dari Pelanggan - Harga Topup Agen = Untung Runcit 

11. APAKAH  FORMAT YANG AKAN DITERIMA AGEN APABILA TOPUP BERJAYA ?
Contoh  yang akan diterima oleh Agen Topup apabila sesuatu jualan topup berjaya adalah:
Trx .C10.@ 0194641576* BERJAYA/Success..baki RMXX# careline 099551940 hrg 9.50 @28/11 14:42:50 . "hrg" pada Format diberikan diatas menunjukkan harga topup agen dan jumlah modal yang ditolak.

12. ADAKAH KAMI MERUPAKAN BISNES TOPUP BERCORAK M-L-M  ?
TIDAK. Bisnes topup kami bukan merupakan M-L-M atau Affiliate kerana ia tidak mewajibkan agen mencari downline  tetapi ianya menjadi kelebihan bagi agen yang rajin dimana boleh menjana pendapatan melalui  yuran pendaftaran  agen  baru sebagai rakan niaga serta memperolehi komisen jualan rakan niaga yang boleh ditukarkan ke bentuk modal. Sila rujuk panduan SMS untuk panduan mendaftar rakan niaga.

13. BERAPA MINIMUM DAN TEMPOH MASA  TAMBAH MODAL ?
Tempoh masa bagi sesuatu proses tambah modal adalah tidak lebih dari 4 jam dan jumlah minimum tambah modal adalah RM50 serta ianya dilakukan oleh Careline yang bertugas dari jam 9.00 pagi hingga 6.30 ptg dan agen akan menerima SMS dari server menyatakan modal telah ditambahkan oleh operator apabila proses tambah modal selesai.Kini terdapat sistem autocredit yang mengambil masa beberapa minit sahaja untuk menambah modal jualan

           14. APAKAH  PERLU DILAKUKAN JIKA MODAL TIDAK MASUK ?
Sekiranya selepas 4 jam modal masih belum masuk, sila semak semula maklumat bank in yang telah dilakukan serta format  tambah modal juga adalah betul dan tepat.Tambah modal perlu dilakukan dengan menggunakan nombor yang didaftarkan sebagai agen topup easyreload. Sekiranya semua maklumat tepat dan betul sila hantar format ke server sekali lagi  dan disusuli dengan menghubungi 099551940 (Careline) untuk bantuan.

15. BAGAIMANA UNTUK MENGAKTIFKAN TELEGRAM UNTUK JUALAN TOPUP?
Kami akan membantu anda sehingga anda berjaya menguruskan jualan anda serta tambah modal anda.Ini merupakan tanggungjawab kami sebagai team leader agen topup bersama anda.


JANGAN RISAU, JIKA ANDA ADALAH AGEN TOPUP YANG BERDAFTAR BERSAMA KAMI....KAMI AKAN SENTIASA MEMBANTU DAN MEMBIMBING ANDA !!!

TERIMA KASIH